pondělí 16. ledna 2017

Miroslav Žamboch: Pašerák

Kniha od českého autora (Marťáskova výzva)

vypůjčeno z Heureka.cz
subjektivní recenze
s. 128

Mou knihou pro druhý bod výzvy se stala kniha Pašerák od Miroslava Žambocha. Česká sci-fi a fantazy scéna - vždy mi toto přišlo jako protimluv. Moji milovaní spisovatelé Asimov, Wyndham, Pratchett, a mnoho dalších, ani jeden z nich není Čech. V roce 2016 jsem osobně poznala J. W. Procházku a jeho vyprávění mne nasměrovalo k řadě Agent JFK, kterou "zkomponoval" s Miroslavem Žambochem.

Pašerák

Po začátku obhroublého vnímání světa člověkem, který se rázem měl stát zcela zbytečným a to jak v pracovním tak i v osobním životě nabírá kniha nečekaný spád. Akce střídá akci a čtenář se sžije s postavou JFK natolik, že to více snad ani není možné. Prostě "srostou". 

John František / Fracis Kovář je výraznou osobností s bujnou minulostí a ještě neuvěřitelnější budoucností, o které nemá na začátku tohoto dílu ani tušení. Nikdy by si nemyslel, že je možné TO, co se mu právě stalo. Než se stačí vzpamatovat, už je vyslýchán. Jeho minulost mu zachraňuje zadek, aniž by to tušil on či jeho věznitelé. 

Celou knihou projdete vysokou rychlostí na jeden nádech. Vydechnete, až na konci knihy. Váš výdech bude znít, jako slova upíra toužícího po krvi: "JEŠTĚ!"

Co jsem si z této knihy odnesla?

Nepodceňuj české autory! Kde se dá sehnat další díl? Chci vědět více! Cítím se velmi příjemně lapena do spárů skvělé knihy. Kdepak jen knihy, mám štěstí je to série.

A co vy, přidáte se?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vybrané