neděle 5. března 2017

J. K. Rowlingová: Harry Potter a princ dvojí krve

vypůjčeno od albatrosmedia.cz

Kniha od zahraničního autora (Marťáskova výzva)

subjektivní recenze
s. 533

Autorka Joanne Rowlingová vydala knihu Harry Potter a princ dvojí krve, pod svým pseudonymem J. K. Rowlig(ová), v roce 2005, jako šestou ze série o chlapci jménem Harry Potter.

Harry Potter a princ dvojí krve

Je, myslím, dějově nejnabitější knihou série. Mnoho dějových linek se v něm sbíhá, některé se vyřeší a jiné teprve začínají, o čemž nemáme ani ponětí, dokud si nepřečteme sedmý a poslední díl série. Kniha naditá akcí, překvapením, pochopením a strhujícími okolnostmi. Myslím, že tato kniha - neukamenujte mne - jako jediná ze série je opravdu "majstrštyk".

Jak na mne zapůsobila?

Konečně jsem se u "Potterovky" nenudila a neměla žádné nutkání přeskakovat stránky - HURÁ! Přečetla jsem ji téměř jedním dechem. Celkově na mne zapůsobila velice kladně. Ale ne tak jako když jsem ji v roce 2006 četla poprvé, což je škoda :)

A co na šestý díl Harryho Pottera říkáte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vybrané