sobota 16. března 2019

Můj největší učitel - Dr. Wayne W. Dyer, Lyn Lauber

Můj největší učitel - Dyer, Lauber
V cyklu Příběhy každodenní magie vyšla novela Můj největší učitel na které spolupracovali Dr. Wayne W. Dyer a Lynn Lauber. Tato neuvěřitelně krátká kniha nabitá poučením, které na jejím samotném začátku výstižně shrnuje citát od Marka Twaina.
Odpuštění je vůně, již fialka věnuje botě, která ji rozdrtila. - Mark Twain 

Obsahem...

Dobrodružství v životě profesora Rayna Kilgorea nebylo veselé. Nepoznal své štěstí, protože se soustředil na neštěstí, které se mu nespravedlivě událo na samém počátku jeho života. Kniha provází Rayna jeho životem a přeměnou z mrzutého, nevraživého a zatrpklého muže, který se rozhodne o revizi svého života a pohledu na svět i své vlastní otcovství.

Pro mne...

Tato kniha mi pomohla vypořádat se s vlastní nepříjemnou skutečností, která mne potkala v dětství a měla na mne obdobný vliv, jako na hrdinu knihy Můj největší učitel. Doufám, že pomůže i vám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vybrané